piątek, 3 września 2010

MUSZLAFEST


Ach, to już jutro! Oj będzie się działo! Nie mogę się doczekać! Aż sześć zespołów będzie grało! Paluszki lizać normalnie. Powiedziałam sobie, że w tym roku pójdę i jako trofeum zdobędę koszulkę, w której to będę mogła chodzić aż do następnej edycji Muszlafest. Bo ta teraz to już ósma edycja. Niby to mini-festiwal promujący muzykę z kręgów hardcore, metal, punk i alternative ale dla Bydgoszczan to wielkie wydarzenie. Zobaczyć tyle gwiazd na jednej scenie, jednego wieczoru! Mmmm...
A teraz do rzeczy. Rozkład jazdy wygląda następująco. Jako pierwsi na scenę wskoczą Kontagion równo o godzinie 16.00 i będą bawić publikę do 16.40.
Będzie ostro. Zaraz po nich około 16.55 pojawi się zespół Killed by Car. Na scenie do godziny 17.35.
Jako następna formacja zaprezentuje się Stream Of Light równo z godziną 17.50. Grać będą do 18.35.
O godzinie 18.45 scenę rozgrzewać będzie grupa Vidian. Zespół godny polecenia, z tego co słyszałam. Chłopaki wymiatają i to ostro! I tak wymiatać będą do godziny 19.30.
Tuż za nimi w kolejce czeka Schizma. Swój repertuar zaprezentują między 19.45 a 20.30. Oj, będzie się działo!
Jako ostatni zaprezentuje się Something Like Elvis. Oni pograją najdłużej bo od 20.30 aż do 22.00! Będzie na co popatrzeć i nacieszyć uszy!
Kiedy wybrzmią ostatnie nuty SLE będzie można się przenieść do Estrady na Afterparty. W tym roku, jak się dowiedziałam, zagra P.G. ROCK SELECTA w klimatach ska, rocksteady, swing, rockabilly i psycho. Wstęp symboliczne 2zł.
Cóż to będzie za sobota! Pełna pozytywnych emocji. Muszę się przyznać, że nie znam twórczości ani jednego z wyżej wymienionych przeze mnie formacji. Ale przecież i tak pójść na koncert można, posłucham, może mi się spodoba? XD
Mam tylko jedno pobożne życzenie odnośnie jutrzejszego dnia... Niech pogoda dopisze, niech nie pada, może trochę słońce poświeci? Byłabym rada z tego powodu =]
Pozdrawiam cieplutko! Hugs:*  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz