czwartek, 2 września 2010

Dzień_Jak_Co_Dzień

Witam cieplutko!

To już drugi raz spotykamy się razem! Jestem niezmiernie rada z tego powodu! Dziś postaram się napisać nieco więcej niż za pierwszym razem.
Dzień jak co dzień, w sumie. Pogoda taka sama jak wczoraj, czasem słońce, czasem deszcz z tą tylko różnicą, że dziś mamy przewagę deszczu i nieba zaciągniętego ciemnymi chmurami.
Jest dosyć zimno i śmiem twierdzić, że tak już zostanie. W końcu to wrzesień. W powietrzu czuć jesień. Martwię się trochę, gdyż niedługo przyjdzie odstawić rower na zimę do piwnicy. A ja tak lubię jazdę na rowerze. Jeżeli tylko pogoda sprzyja potrafię po kilka godzin szaleć na moim bicyklu. Co ja będę robić zimą??

Dostałam od Valerii link do Youtube. Z resztą zobaczcie sami :D mały jest przesłodki!!
http://www.youtube.com/watch?v=tcbGUVFZa-4

Nie wiem czy jest się czym chwalić, czy nie ale napiszę. Piłam wczoraj wino. I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że owe wino było z najniższego przedziału cenowego. Dało się go wypić aczkolwiek szału nie było. No i ta okolica... Noc była piękna, gwieździste niebo, szum płynącej rzeki, a nad głową most. Tylko temperatura dawała trochę popalić. Choć potem już było ciepło XD
Jak to mówią, jak szaleć to szaleć! Pierwszy dzień szkoły trzeba było opić. To nic, że nikt z nas do szkoły nie chodzi ale liczy się to, że była jakaś okazja. Sądzę, że rozpoczęcie roku akademickiego też opiję mimo iż nie wybieram się na studia.
Zebrało mi się dzisiaj na wspomnienia. Pierwsze co mi na myśl przyszło to Mistrzostwa Świata Junirów z 2008 roku. Minęły co prawda dwa lata ale te dni żyją cały czas w pamięci! Cudowne to były dni!














Co jeszcze z przypominajek? Spacer z Adasiem jakoś pod koniec maja. Pogoda wtedy dopisała a otaczająca nas zieleń miała ten niesamowity soczysty odcień!
A i byłabym zapomniała! piosenka na dzisiaj! W sumie powinnam to napisać na samym początku... Jakoś tak pasuje do aury pogodowej za oknem!
http://lordique.wrzuta.pl/audio/2nSgWUbwjLR/akurat_-_jesienna

Kończę na dziś życząc miłego popołudnia! Cieplutko!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz